Goldcoast, Movie World, Wellington point and more - Reisverslag uit Wishart, Verenigde Staten van Kelsey Klaarhamer - WaarBenJij.nu Goldcoast, Movie World, Wellington point and more - Reisverslag uit Wishart, Verenigde Staten van Kelsey Klaarhamer - WaarBenJij.nu

Goldcoast, Movie World, Wellington point and more

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

17 Januari 2014 | Verenigde Staten, Wishart

Het is alweer bijna een week geleden dat ik wat heb geplaatst, dus terwijl jullie lekker liggen slapen zal ik weer even een update plaatsen vanuit mijn ligbedje in de zon. Ik merk dat ik nu al dingen vergeet doordat ik zoveel doe en zie.
Zondag ben ik met Amber, Esther en een vriendin van Esther 's ochtends naar de Gold Coast (Surfers Paradise) geweest. Wauw, je loopt zo tussen al die hoge gebouwen door en Boem.. Strand. Hebben lekker een stuk langs de zee gelopen beetje gek gedaan en wat foto's gemaakt. Daarna zijn we Fish & chips gaan eten. Die patat hier is niet echt dat je zegt doe mij er 100 van die..om dan nog maar niet over de Mayonaise te spreken. Wat zal ik t nog zwaar krijgen in Azië.
Ik heb een pasje gekregen waarbij je naar Movie World, Seaworld en een waterpark kan voor 99 dollar. Dus ben in de middag met Amber naar Movie World geweest. Voelde me weer kind, het was super rustig dus konden zo doorlopen. Hadden steeds geluk en konden voorin bij de achtbanen. Dat geluk hadden we ook bij de wateractractie, daar mochten we achterin dus we waren zeik zeik nat! Vroeg een man een foto van ons te maken met de attractie op de achtergrond. Helaas had ie waarschijnlijk nog nooit een iphone vast gehad en daardoor kregen we een foto waar onze hoofden nog net opstonden en de dikke reet van de man die naast ons stond er het beste op stond. Fail. Heb zelfs de optocht kunnen zien dus was helemaal gelukkig.

Die dag erna ben ik met Iris en Sabrina naar South Bank geweest en heb daar gezwommen. Het blijft toch gek zo'n strandje midden in de stad en om er te zwemmen al helemaal.

Dinsdag ben ik naar Wellington Point geweest. Dat is aan t water en in het water ligt een eilandje. Als het eb is dan komt er een pad boven water en kun je naar het eiland lopen. Het lijkt vanuit de verte dan net of er mensen over het water lopen. 'S middags nog ff in het Zwembad gelegen en 's avonds zijn we naar de bioscoop geweest. Naar saving mister Banks. Ik ben nogsteeds best moe 's avonds, waarschijnlijk door t vele lopen en t steeds vertalen van Engels in m'n hoofd. Ik lig ook tussen 10 en 11 al op bed en ben om 8 uur op. Een hele prestatie al zeg ik t zelf. Tijdens de film vielen m'n ogen steeds even dicht, maar t was een leuke film geloof ik.

Woensdag had ik een chilldag heb lekker uitgeslapen en de hele middag bij t zwembad gelegen met uitzicht op zo'n 5 lorki's die de besjes van de bomen eten, daar worden ze dronken van dus was een grappig gezicht. 'S avonds zijn we wel nog naar Mount Cootha geweest, daar heb je een super mooi uitzicht over de hele stad!

Donderdag ben ik naar Cairndale geweest een super groot winkelcentrum hier zo'n 10 min vandaan. Ik moest nog wat spulletjes hebben dus die heb ik daar gehaald. Smiddags weer bij t zwembad gezeten en savonds ben ik naar Cloudland geweest. Sowieso de mooiste club die ik ooit heb gezien, hele mooie lounges die allemaal anders aangekleed zijn. Deurklinken als olifantenslurven, lampen van een pauw en de bar met super veel lichtjes en dingen. Te veel aparte dingen om te beschrijven! Ze gaven er Salsa lessen, dat heb ik vanaf een afstandje proberen mee te doen maar was t al snel zat. Ging mij te snel! Het was wel super leuk om te kijken. Aan de zijkant waren de profs aan het dansen en 't leek net alsof ik So you think you can dance aan het kijken was. Er hing een hele leuke sfeer, iedereen danst met elkaar jong, oud, dik, dun, Thais, Chinees, Engels, Duits, Nederlands, Australies ;-) noem maar op. Was een gezellig avond!

Ik was natuurlijk nog wat dingen vergeten te halen dus die heb ik vandaag gehaald in Brisbane en gelijk nog even de culturele toerist uitgehangen. Ben naar de modern museum of art geweest en naar het Queensland museum met allerlei opgezette dieren en dingen van Australie. Vooral de spinnen en slangen collectie was erg gezellig...
Ik moet me inhouden om geen onzin dingen te kopen waar ik nu niks aan heb. Wat me wel opvalt is dat er veel bijzondere mensen hier lopen en de mode hier ook aardig apart is. Hier zijn cameltoe broekjes tot aan de oksels helemaal in. Ook een soort waterschoentjes met een dikke zool eronder zijn helemaal 't einde. Verder houden ze hier wel van een kleurtje in t haar, rood, grijs/geel, blauw, groen. Genoeg te zien hier.

Oja! Ik heb een vlucht naar Sydney geboek! Dus ik ben van dinsdag tot vrijdag in mijn alleentje in Sydney!! Best spannend!! Ik hou jullie op de hoogte!

X

  • 17 Januari 2014 - 08:50

    Liee:

    Lel! Je weet dat je je moet aanpassen aan de bevolking he? Staat in het toeristenbeleid van Australie.. Dus ik zie binnenkort graag een foto met je nieuwe outfit en kapsel. Zal je enig staan. Have fun in Sidney wildebras. xx

  • 17 Januari 2014 - 09:36

    Pleekie:

    Raad je aan om bij die lorki's aan te sluiten Pelsje, elke dag voor 11e naar bed is niet goed voor je!!!

  • 17 Januari 2014 - 09:36

    Eus:

    Gaaf!! Je gaat naar Sydney toe!! Super...mag je ook niet missen op zo'n reis! Kan je ook meteen even over de bogen van de Sydney Harbour Bridge lopen :-)
    Zo leuk om te lezen dat je je geweldig vermaakt!

    Ik zelf krijg allemaal flash backs uit 1998 toen ik er zat!

    Veel plezier!

    xx Eus

  • 17 Januari 2014 - 10:10

    Inge:

    Helemaal leuk dat je al zoveel hebt ondernomen. Nu naar Sidney! Spannend hoor! Heel veel plezier daar. Heb gehoord dat het heel mooi moet zijn daar. Dus dat gaat vast lukken. Dikke kus

  • 17 Januari 2014 - 10:20

    Netty De Regt:

    Genieten genieten veel plezier .

  • 17 Januari 2014 - 11:04

    Bianca:

    Hee wereldreiziger,
    Gaaf om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    Geniet er van. Bianca

  • 17 Januari 2014 - 12:15

    Kim:

    Poepvlek! Je zit niet stil in ieder geval. Leuk om te lezen dat je zoveel onderneemt. Het weertje ziet er ook perfect uit aan de foto's te zien.
    Enjoy! X

  • 19 Januari 2014 - 17:55

    Astrid:

    Super leuk om te lezen wat je allemaal doet en ziet! Heel veel plezier in Sydney. Genieten.......xxx

  • 19 Januari 2014 - 23:06

    Jose:

    Meid het is mij duidelijk je geniet !! En maar goed ook , want je bent jong en je wilt wat !!! Geniet van down under en kom over een paar maanden maar weer boven in dit koude kikker landje !!! Voorlopig enjoy !!! En geniet ook maar een beetje voor mij , want ooit wil ik ook nog eens naar Australië en dan krijg ik van jouw de tips !!!!! Liefs Jose Hardeman xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wishart

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2014

Welcome to Asia.

27 Januari 2014

Sydney & more

17 Januari 2014

Goldcoast, Movie World, Wellington point and more

11 Januari 2014

Your flight is delayed
Kelsey

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 4146

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 27 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: